- Koeviikko alkaa, viimenen tällä lukuvuodelle.
Jaa, että miten on lukio sujunu tänä vuonna?
No aivan päin vittua, ruotsia en tajua vaikka yrittäisinki... ja kun en yritä, niin vitonen on jo yhestä kurssista hanskassa. Jättebra!
Enkku ei jää päähän ko ei jaksa opiskella, omaa laiskuutta.
Entäs matikka? Hahah ohi on. Ei ennää koskaan, kiitos.
Äikkä tuntuu olevan ainoa joka luonnistuu ees jotenki, mutta hiukka laiha lohtu..

- Ja mulla oikiasti pelottaa iha vittuna jo nuo kirjotukset (jotka alkaa mulla vasta syksyllä 09).
Jaa, miksikö?
No ku en tee mittää millään B.n papereilla (jotka varmaan on odotettavissa koska olen tyhmä)
ja haluaisin tsempata ja opiskella täysiä ja niin ees päin, mutta...

- Olen laiska :(

- Autokouluaki on sitte vielä kolomet teoriat jälellä...
kaikki totta kai koeviikolla, jolloin minun OIS pitäny lukia niin hulluna että oksat pois.
Hmm?
Ja mitä niihin ajoihin tullee! VOI POJAT huh huh
Jos ihan rehellisiä ollaan, niiin en taia koskaan saaha ajokorttia. Nevö evö. Ikinä. Milloinkaan.
Vitun mäkilähöt murrr

- Pitäs siivota kämppä putipuhtaaksi ja pitäs pakata kaikki kasaan 30 päivä mennessä.
Mutta mullahan on koeviikko... ja mullahan on autokoulua.
Ja tota. Ois ihan jees nukkua joskus? Tai kävässä vimppaa kertaa reeneissä?

- Oon nykyään niin hirviän herkkä ja heikko.

- Oon ihan saakelin köyhä.
Kuunnelkaa tuota sanaa, maistelkaa sitä, haistakaa sitä, purkaa sitä.
K ö y h ä
Vittu että ossaa olla kamala sana. Mutta totta!
Täysin peeaa.. Ai miksikö?
No siksi ku minu opintotuki on nii saatanan mitätön, että se riittää mulla yhteen viikkon ku käyn kotona ja tuun takas tornioon ja syön jotain. YKSI VIIKKO :O Oikia homma.
Minun elämä maksaa, mutta ei oo maksajaa.
Se on oikein se.

- Kevät tullee ja säät on ku viime marraskuulta. Mikäs siinä saakeli. Kuka nyt aurinkoa haluais?

- Oon lihonu. Lihonu.
Läski sana tuoki. Mutta niin totta taas.
Jaa, että miksikö? No ku tykkään syyä ja kaiken lisäksi oon laiska.

- Kesä tullee ja mitä mää teen? Töitä. Koko kesä töitä. Ei siinä muuten mittää ku saa rahhaa mutta..
Synttäritki on varmasti vaan töitä. Töitä töitä töitä töitä töitä töitä.
Haaveilen Qstockista mutta kuinkahan mahollista se on.
Jaa-a.

- 18
Kaks kuukautta.
KAKS KUUKAUTTAAAAA MÄ EN KESTÄ :-------DDD vaan mitä iloa. Sama ko täyttäs vasta kolmen kuukauden päästä. En pääse pilettää - teen töitä.

- Univelkaa
Sitä on ja palion! Ja lissää tullee ku koeviikko.. ja paljon!
Ja sitte ko alkaa kesäloma ni sehän on RUHTINAALLISET kaks päivää. Halleluja

- Mulla on näläkä nytki. NÄLKÄ. En jaksa tehä ruokaa, en jaksa tiskata sen jälkeen.
Kokata. Tiskata.
Miks vitussa mää en voi asua kotona?!!!!!!?

- Mulla on taas kauhiat kaipuut ulkomaille ja maailmaa näkemään.
Ihan sydäntä polttaa

- Sydäntä polttaa vähän muutki, ikävät, asiat. Eikä niille voi mitään. Ikävä on eikä sille voi mitää.

- Ja voi Luoja. Miksi minun käsi ei vaan vois toimia? Miksi en vois saaha sitä yhtä taitoa takas vaan piti rikkoa käsi ja estää se ? REILUA !

- Luuleoon 31 päivä.. Shoppailee.
Niin että tota. Millä rahalla??

- 8 päivää vielä, ellei 10, kun pääsen kotiin. Kotiin.
Sitte siellä muutaman viikon oltua haluttaski taas yksin asumaan. Mukavaa.
Saankohan monta hermoromahusta? =) (saa arvailla)

- Minä listaan jottai säälittävää, negatiivistä, tyhmää listaa, jota ei kukkaan jaksa lukia.
Jota en varmaan ittekkää jaksa.
Ja mulla pitäs oikiasti tehä ruokaa ja lukia enkun kokkeeseen.

- Vaan siltiki. Oon laiska.